Premis Enginy de les Telecomunicacions

Lliurament de premis als millors Treballs Fi de Grau al Campus de Gandia

L'Aula Magna del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha acollit la gala de la primera edició dels Premis Enginy de les Telecomunicacions - COGITCV/AGITCV.

Aquests guardons són els reconeixements que atorga el Col·legi Oficial/Associació Valenciana de Graduats i Enginyers Tècnics de Telecomunicació (COGITCV/AGITCV), amb la finalitat de reconèixer la qualitat dels Treballs Fi de Grau (TFG) dels recents titulats i titulades, classificats en cadascuna de les especialitats específiques del seu Grau en Telecomunicació. Així com promocionar la creativitat, innovació, sostenibilitat, tecnologia i comercialització com a elements imprescindibles dels treballs presentats.

Lliurament dels premis al Campus de Gandia

La cerimònia de lliurament dels Premis Enginy de les Tecomunicacions - COGITCV/AGITCV es va iniciar amb el discurs de Jesús Alba, director del Campus de Gandia de la UPV, i a continuació va tenir lloc el lliurament de reconeixements:

• Premi Enginy de les Telecomunicacions en l’especialitat de Sistemes de Telecomunicació, Arnau Busqué Nadal de l'Escola Politècnica Superior d'Elx - UMH pel seu treball “Frequency shifting loops for optical pulse compression”.
  • Premi Enginy de les Telecomunicacions en l’especialitat de Sistemes Electrònics, Pablo Casado Pérez de l'Escola Politècnica Superior d'Elx - UMH pel seu treballa “Sistema electrònic per a la caracterització i modelatge de panells solars en temps real”.
  • Premi Enginy de les Telecomunicacions en l’especialitat de Telemàtica, Roberto Andreeas Uzum de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria-UV pel seu treball “Reconstrucció de mapes d'entorn ràdio mitjançant intel·ligència artificial per a comunicacions vehiculares”.
  • Premi Enginy de les Telecomunicacions en l’especialitat d'Imatge i So, David Ortega Patón de l'Escola Politècnica Superior - UA pel seu treball “Generació de so audible amb xips d'ultrasons”.
(05/11/2021)