El Campus de Gandia, centre de vacunaciķ de COVID-19

Demà, dimecres, 3 de novembre, des de les 10.00 hores en les instal·lacions del servei mèdic

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) es convertirà demà, dimecres, 3 de novembre, en centre de vacunació de COVID-19. Aquesta acció s'emmarca en el context de col·laboració establida entre la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública i les universitats, després del bon resultat que va obtindre la vacunació dels estudiants Erasmus.

La campanya de vacunació al Campus de Gandia

La campanya de vacunació, en marxa des del mes d'octubre passat, anava dirigida a qualsevol persona de la comunitat universitària de la UPV que, per diferents motius, no havia pogut immunitzar-se fins hui: alumnat nacional i estranger, personal propi, treballadors de contractes i empreses externes. Les persones interessades havien d'enviar un correu amb les seues dades i ha sigut el personal del Centre de Salut Juana Portaceli de la UPV el que s'ha posat en contacte amb elles.

Amb aquesta acció es vol acostar aquest servei al lloc d'estudi o de treball, facilitant la compatibilitat dels horaris d'atenció als qui encara no han iniciat o completat la seua pauta vacunal.

Vacuna Pfizer-BioNTech

Per a això, s'utilitzarà la vacuna de Pfizer-BioNTech i s'inocularà a més d'una quinzena de persones. Per a la majoria es tracta de la primera dosi, però també hi ha casos de segona dosi. Qualsevol que siga la modalitat de vacunació, l'objectiu és sempre el mateix, “immunitzar l'alumnat estranger que estudia al campus i que no ha pogut fer-ho al seu país, i l'alumnat que per diversos motius no va poder fer-ho quan li va tocar. Amb això augmenta la seguretat del campus i ajuda a protegir la comunitat universitària en particular i la societat en general”, ha declarat el director del Campus de Gandia, Jesús Alba.

La campanya de vacunació estarà a càrrec del personal sanitari del Centre de Salut Juana Portaceli de la UPV i es desenvoluparà en les instal·lacions del campus, en el mateix servei mèdic.

(02/11/2021)