Per què la meua àvia és més viral que jo en TikTok?

Aprén com elaborar un vídeo amb Rafa Tatay

El creador de continguts Rafa Tatay explicarà com elaborar un vídeo per a TikTok en el taller que tindrà lloc el divendres, 22 d'octubre, al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV).

Com elaborar un vídeo per a TikTok?

En aquest taller, Per què la meua àvia és més viral que jo en TikTok?, s'abordaran diverses qüestions: com generar idees, planificar el contingut i analitzar els resultats obtinguts. A més, s'explicaran els aspectes més importants que cal tindre presents quan es publica un vídeo en l'aplicació TikTok.

L'activitat ha sigut organitzada pel Laboratori de Formats de No Ficció del Campus de Gandia i l'Àrea de Comunicació UPV, i compta amb finançament del Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art de la UPV.

Sobre Rafa Tatay

Creador de continguts de TikTok, on mostra la seua passió i coneixement per la informàtica i la tecnologia, Rafa Tatay busca transmetre humor i frescor. En l'actualitat, cursa el Grau en Enginyeria Informàtica en la UPV i treballa com a coordinador de continguts del nou canal de TikTok de la institució universitària.

Aquest divendres, 22 d'octubre, de 16.00 a 18.00 hores, a la Sala de Conferències del Campus de Gandia de la UPV, aprén com elaborar un vídeo per a TikTok amb Rafa Tatay.

Per a més informació i inscripció, punxa ací

(21/10/2021)