Tāndems lingüístics

Millora les teues competències lingüístiques i fes nous contactes dins de la comunitat ENHANCE. El projecte està obert a estudiants, PDI i PAS

L'aliança de set universitats tecnològiques europees, de la qual forma part la UPV, llança el projecte ENHACE Tandems. Una iniciativa amb la qual pots practicar alemany, italià, suec, noruec, polonès i espanyol a través de tàndems lingüístics.

Participar en el projecte Language Tandems et permetrà millorar les habilitats comunicatives amb un persona nativa; convertir-te en membre d'una comunitat internacional d'aprenentatge, i desenvolupar competències interculturals. El projecte està dirigit tant a estudiants com a personal acadèmic i administratiu.

Com unir-se al projecte Language Tandems en tres passos:
  1. Registra la teua adreça electrònica en la web d’ENHANCE Tàndems.
  2. Emplena el formulari de sol·licitud que rebràs i segueix les instruccions per a enviar-lo.
  3. Organitza la teua primera trobada. Al final d'octubre del 2021 rebràs el perfil del teu company o companya de tàndem lingüístic.
Prepara la teua primera trobada en tàndem:
  1. Per a preparar el teu primer tàndem, comença per llegir atentament el perfil del teu company o companya: quin nivell de llengua vol aconseguir, quins són els seus interessos i els seus objectius d'aprenentatge.
  2. Tria un tema per a iniciar el debat: a la biblioteca de Language Tandems pots trobar temes de discussió dividits en els nivells A0-C2.
  3. Prepara materials per a la reunió: comptes amb un banc de recursos en el qual trobaràs vídeos, gramàtica, vocabulari, etc.
  4. Proposa deures al teu company o companya de tàndem perquè repasse el que heu parlat en la reunió.
  5. Programa futures reunions: és aconsellable reunir-se almenys una vegada a la setmana durant 45 minuts.
Aquestes són les universitats que formen part de l'aliança ENHANCE: Universitat Noruega de Ciència i Tecnologia, Universitat Tecnològica de Chalmers, Universitat Tècnica d?Aquisgrà (RWTH Aachen), Universitat Tècnica de Berlín, Politècnic de Milà, Universitat Tecnològica de Varsòvia i Universitat Politècnica de València.

(21/10/2021)