Fes vibrar la llengua

El Voluntariat Lingüístic de la UPV promou la participació dels estudiants en la millora de l'ús i el coneixement del valencià

El Voluntariat Lingüístic és un programa del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) de la UPV per a impulsar la participació de l’alumnat universitari en la promoció de l’ús del valencià i del plurilingüisme.

L’objectiu és coordinar i consolidar un grup d’estudiants amb consciència i compromís lingüístic, oferir-li formació i informació de qualitat i implicar-lo en la promoció lingüística com a reforç a les activitats organitzades per la UPV.

Aquestes són les principals activitats en les quals pots col·laborar:

• Parlem (mentors lingüístics): ajuda a altres membres de la UPV a parlar en valencià
  • Atenció en el taller de la UPV a les Trobades d’Escoles en Valencià (festes comarcals per la llengua)
  • Activitats –formatives i lúdiques– de promoció del valencià i el multilingüisme
  • Trobades de Voluntariat de la UPV i de la Xarxa Vives (reunions i convivències de formació)

El Voluntariat Lingüístic està reconegut per la UPV amb crèdits ECTS, d’acord amb l'Oferta general per al reconeixement de crèdits per activitats en estudis universitaris de grau. Curs 2021-2022 (pàg. 42-45).

Per al reconeixement dels crèdits, cal ser estudiant de la UPV i estar inscrit en el Voluntariat Lingüístic.

Inscriu-t'hi!

(02/11/2021)