Programa Skills Up

Formació específica, a través de grans empreses, per a estudiants d'últim curs o persones recentment titulades

Si estudies últim curs de grau o màster a la UPV o t'acabes de titular, i tens o has tingut vinculació amb la Delegació d'Alumnes UPV o el programa Generació Espontània, eres la persona ideal per a participar en Skills Up.

Es tracta d'un projecte del Servei Integrat d'Ocupació de la UPV per a contribuir a la teua formació específica, guiat per grans empreses.

El programa està dividit en cinc fases, que comencen pel procés de selecció. Si et trien, passaràs a rebre formació gratuïta impartida per les persones responsables de l'àrea de negoci de les empreses, en format de petites píndoles.

Posteriorment, es durà a terme una jornada de matching i es possibilitarà la participació en programes d'incorporació de talent de les empreses participants. Finalment, hi ha l'opció de crear una empresa emergent.

Inscripció fins al 8 d'octubre

Si vols participar-hi, inscriu-t’hi de forma gratuïta abans del pròxim 8 d'octubre. Les empreses que ja han confirmat la presència en el programa són: Airbus, BBVA, Capgemini, Dacsa, Deimos, EY, Ferrovial Servicios, Ford, Huawei, Istobal, Power Electronics, PwC, Sothis i Torrecid.

(29/09/2021)