Millora el teu valenciā

Grups de conversa per a augmentar la fluïdesa i orientar cap a les proves orals dels exàmens de la UPV

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha posat en marxa el seu servei de grups de conversa en valencià.

En aquesta convocatòria, corresponent al primer quadrimestre del curs 2021-2022 i el termini d'inscripció del qual finalitza el pròxim 30 de setembre, s'ofereixen dues modalitats de xarrades: per videoconferència (adaptació via TEAMS dels cursos tradicionalment presencials) i en línia.

Destinataris, objectius i nivells

Destinats a membres de la comunitat universitària de la UPV i a personal de les empreses vinculades a la Ciutat Politècnica de la Innovació (CPI) i extern dels instituts de la UPV, els grups de conversa tenen com a objectius millorar la fluïdesa oral en valencià i la correcció fonètica i lèxica, fomentar l'intercanvi conversacional i orientar als assistents de cara a les proves orals de la UPV.

El servei s'ofereix per als tres campus de la UPV i per a tots els nivells d'aprenentatge: inicial (A2 i B1), avançat (B2 i C1) i aprofundiment (C2).

(24/09/2021)