Jornada d'acollida per a l'alumnat de māster

Estudies enguany un màster universitari al Campus de Gandia? Coneix tota la informació bàsica

Arribes enguany al Campus de Gandia per a cursar un màster universitari? Si és així, segurament voldràs saber de quins serveis disposes o com serà el teu dia a dia.

Per aquesta raó, i per a respondre totes i cadascuna de les preguntes que puguen sorgir-te, el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha organitzat la Jornada d'Acollida dirigida a l'alumnat de màster que tindrà lloc el dilluns, 20 de setembre.

En aquest esdeveniment, que inclou diferents xarrades i tallers, et presentaran el pla d'estudis del teu màster. A més, rebràs informació bàsica institucional sobre el centre, així com sobre el funcionament dels diferents serveis dels quals disposa (la biblioteca, l'Institut de Ciències de l'Educació, l'Oficina Internacional…).

La sessió començarà a les 9 hores, però abans hauràs d'acudir al punt de trobada corresponent.

(20/09/2021)