Treballa i estudia a la UPV

Per mitjà de la Fundació Servipoli pots accedir a llocs de treball sense eixir de la Universitat

Per a treballar a la Fundació és necessari ser alumne o alumna de la UPV en estudis de grau o màster, tindre aprovats almenys 60 crèdits d'una titulació de grau i, a més, haver aprovat almenys 30 crèdits en el curs anterior o en el curs en què es contractarà la persona. A partir d'aquell moment té preferència la millor nota mitjana de l'expedient acadèmic.

Si vols trobar una ocupació a la UPV, t'has de registrar a la base de dades de la Fundació Servipoli i emplenar el currículum. Com més complet i actualitzat siga més informació tindran dels teus coneixements, habilitats i preferències per a treballar.

Podràs consultar les convocatòries publicades accedint a través del web. A més, t'enviaran un correu electrònic per a informar-te d'aquelles convocatòries que més s'ajusten al teu perfil.

Perfil dels llocs de treball

La Fundació ofereix serveis en diferents àrees de la UPV: disseny gràfic, organització de jornades, congressos i seminaris, dinamització de xarxes socials, enregistrament i edició de material audiovisual, disseny de pàgines web, elaboració de continguts informatius per a l'actualització de pàgines web, etc.

A més, ofereix treballar en activitats més relacionades amb la vida universitària, com és la recepció de visitants a les visites guiades al Campus Escultòric de la UPV i en les jornades de portes obertes, la col·locació de llibres a les prestatgeries de les biblioteques de la UPV, la promoció de programes internacionals, la passada d'enquestes o la promoció del valencià.

La contractació a la Fundació es realitza dins del marc de la legislació laboral vigent i té especial atenció perquè el treball desenvolupat per l'alumnat siga compatible amb el progrés en els estudis. Per això, limita la dedicació de l'alumnat al treball en la Fundació, en període lectiu, a seixanta hores mensuals.

(22/09/2021)