Noves mesures de seguretat

Consulta les directrius aprovades per a l'inici del curs

Amb data de 8 de setembre, s'ha aprovat el nou document de Directrius generals d'entitats docents. Protocol d'actuació per a l’inici del curs universitari 2021-2022. El text actualitza les recomanacions per a l'estudiantat; les mesures aplicables a les zones comunes, aules, tallers i laboratoris i vies de circulació, així com les normes relatives als exàmens presencials…

Cal destacar que totes les indicacions relacionades amb aforaments, distàncies mínimes i distribució de persones en els espais docents de qualsevol tipus que es reflecteixen en aquest document es fan tenint en compte la situació pandèmica actual.

Valoracions del rector

Referent a això, el rector José E. Capilla ha explicat que “la menor incidència de la pandèmia a la Comunitat Valenciana a la fi d'agost i els índexs de vacunació –superiors fins i tot al que s'esperava– podien permetre recuperar la presencialitat total a les nostres aules”.

El rector Capilla apel·la “a la responsabilitat de tota la comunitat universitària” i fa “una crida perquè respectem amb el màxim zel tots els protocols vigents”.

(10/09/2021)