Tercera convocatōria

Programa de suport a la docència per al professorat

Amb l'objectiu d'aportar als professors coneixements i eines útils per al seu exercici professional, l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la Universitat Politècnica de València (UPV) ofereix un pla de formació amb diferents activitats.

Aquest programa, estructurat en tres convocatòries a l'any, aborda diferents temàtiques pedagògiques i formatives, i en diversos formats (tallers, cursos, seminaris i jornades).

Una aproximació a l'aprenentatge basat en problemes: d'explicar problemes resolts a guiar en la seua resolució; Estratègies per a la direcció i seguiment dels TFG i TFM a distància; Educació de la veu; Tècniques d'investigació qualitativa o l'Elaboració de recursos multimèdia per a la docència són alguns dels títols de les accions que es desenvoluparan entre setembre i desembre de 2021.

Tercera convocatòria, inscripció oberta.

Per a més informació, consulta el Blog de l'ICE

(29/07/2021)