Alumnat tutor

Resoldre els teus dubtes i facilitar-te l'adaptació a la vida universitària és l'objectiu de l'alumnat tutor

Acabes d'arribar al Campus de Gandia? T'agradaria que t'explicaren com situar-te en el mapa del Campus? O informar-te sobre les activitats? Hi ha algú que pot donar resposta a totes les teues preguntes perquè ja va passar pels nervis del primer dia i ara coneix el Campus amb detall. I t'ho pot explicar tot. L'alumnat tutor està per a ajudar-te.

Alumnat tutor i professorat tutor

El Campus de Gandia ofereix el Pla d'Acció Tutorial Universitari (PATU), dirigit a l'alumnat del primer curs, per a desplegar una sèrie de mesures que faciliten el procés d'adaptació a la vida universitària.

Per aquesta raó, compta amb un equip de personal tutor, format per alumnat i professorat, que es coordinen per a realitzar aquesta labor.

Els objectius del PATU són reduir l'impacte que suposa l'accés a la universitat; informar sobre aspectes rellevants del centre i del grau; augmentar la participació en les diferents activitats universitàries i assessorar, en l’àmbit individual i grupal, d'aspectes acadèmics, socials i personals que ho requerisquen. En definitiva, aquest pla busca ajudar-te a configurar millor el teu itinerari formatiu i optimitzar el teu rendiment acadèmic.

Inscripció en matricular-te

La inscripció en aquest programa has de fer-la en el moment de matricular-te. Una altra opció és inscriure't en les Jornades d'Acolliment que se celebraran al setembre.

(09/07/2021)