Ajudes per a la investigaciķ

Quasi deu milions d’euros en tres modalitats diferents

En el marc del Reial decret 289/2021, de 20 d'abril, pel qual es regula la concessió directa de subvencions a universitats públiques per a la requalificació del sistema universitari espanyol, i de l'Ordre UNI/551/2021, de 26 de maig, per la qual es concedeixen les subvencions previstes en el Reial decret, la UPV convoca les ajudes següents, dotades amb un import màxim de 9.983.127 euros:
  • Ajudes Margarita Salas per a la formació de joves doctors i doctores. Tant per a personal investigador UPV que vulga realitzar estades en altres centres com per a joves doctors i doctores d'universitats privades i estrangeres que vulga formar-se a la UPV. En tots els casos, amb menys de 2 anys des de l'obtenció del títol de doctorat.
  • Ajudes per a la requalificació del professorat universitari funcionari o contractat, mitjançant la promoció de la mobilitat del personal docent i investigador.
  • Ajudes María Zambrano per a l'atracció de talent internacional, per a persones doctorades amb experiència postdoctoral mínima de 2 anys i que estiguen realitzant un projecte d'investigació o activitats docents a l'estranger.
Presentació de sol·licituds, terminis i accés a tota la informació

Tota la informació completa (convocatòria, formularis…) pot trobar-se en la web del Vicerectorat d'Investigació.

Les sol·licituds han de presentar-se entre els dies 2 de juliol i 16 d'agost del 2021, tots dos inclusivament, a través del registre electrònic.

Atracció de talent a la UPV

La UPV realitza igualment una crida per a l'atracció de talent a través de múltiples ofertes d'acolliment postdoctoral, en la modalitat d'ajudes Margarita Salas. Les persones doctorades en altres universitats espanyoles podran investigar a la UPV en grups d'investigació de prestigi amb una ajuda de la seua institució d'origen.

En la web d'UPV Innovació es pot accedir a totes les ofertes existents en els àmbits d'Agroalimentació i Biotecnologia, Arquitectura, Art, Ciències, Economia i Ciències Socials, Enginyeria Civil, Enginyeria Industrial i TIC.

Programa finançat per la Unió Europea-Next Generation EU.

(19/07/2021)