- -
UPV
 

Nou canal d’atenció a través de WhatsApp

Nou canal d’atenció a través de WhatsApp

620 040 050 és el nou número d'informació a través de WhatsApp que la UPV posa en marxa

Posar-se en contacte amb la Universitat Politècnica de València és més senzill, còmode i ràpid. 
 
A través de la popular aplicació de WhatsApp, les persones que necessiten informació o comunicar-se amb la UPV poden fer-ho enviant un missatge al telèfon 620 040 050.
 
L'horari d'atenció, sempre en dies laborables, és:
 
- de dilluns a dijous, de 9 a 14 hores i de 18 a 20 hores
- divendres, de 9 a 14 hores
 
Segons l'enquesta del 2020 de l'INE sobre equipament i ús de tecnologies de la informació i la comunicació a les llars, el 89,5% de la població espanyola utilitza serveis de missatgeria instantània. Entre aquests, WhatsApp és el més popular, amb una gran diferència sobre la resta. 
 
La UPV espera poder oferir, amb aquest nou canal, un millor servei d'atenció a la comunitat universitària i la societat en general.
 
(14/07/2021)



EMAS upv