Preinscripció en graus

Completa la preinscripció. Termini obert fins al 9 de juliol

La preinscripció per a estudiar qualsevol dels graus o dobles graus que ofereix el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València per al curs 2021-2022 està oberta des del 21 de juny fins al 9 de juliol del 2021.

A la Comunitat Valenciana, la preinscripció es realitza telemàticament a través d'un assistent. Per a accedir-hi, l'alumnat de batxillerat ha de conservar la clau que se li dona el primer dia de les PAU. En cas de pèrdua, o de persones que no s'hagen examinat de les PAU a la Comunitat Valenciana, poden obtindre el CIP (codi d'identificació personal) al portal de l'alumnat.

Preinscripció única

L'alumnat que realitze la prova d'accés a la universitat en la convocatòria de juliol, ha de presentar la sol·licitud de preinscripció telemàtica també abans del 9 de juliol del 2021, encara que no s'hagen publicat les qualificacions. És el programa informàtic el que carregarà les notes, quan estiguen disponibles, abans del procés de valoració i adjudicació de places.

El dia 9 de juliol acaba el termini, per a tot l'estudiantat, a les 14 h.

Prioritat en l'adjudicació

La convocatòria és única i es resol el dia 16 de juliol del 2021, però es mantenen les mateixes prioritats d'adjudicació. L'alumnat amb l’accés aprovat en cursos anteriors i el que aprove la convocatòria ordinària de PAU de juny del 2021, té preferència sobre l'alumnat que aprova la PAU en la convocatòria extraordinària de juliol del 2021.

El termini de presentació de reclamacions és de 3 dies hàbils a partir de la publicació dels resultats, és a dir, els dies 19, 20 i 21 de juliol. La sol·licitud de reclamació es realitza també mitjançant l'assistent telemàtic. El dia 21 de juliol el termini acaba a les 14 h, i la resolució de les reclamacions és el dia 23 de juliol.

Fins a 20 titulacions

Cada alumna o alumne pot sol·licitar, per ordre de preferència, un màxim de 20 titulacions, i és molt important l'ordre en el qual s'escriuen els graus, per la forma en què funcionen les llistes d'espera. Per exemple, si una persona obté plaça en el grau que ha posat en segon lloc, es queda en llista d'espera del grau que ha posat en primer lloc, però desapareix de les llistes d'espera dels graus que ha posat per davall, és a dir, en tercer, quart, cinqué i llocs successius.

Si encara tens algun dubte, pots consultar les preguntes freqüents del futur alumnat de la UPV: Preguntes freqüents 2021-2022.

(29/06/2021)