Resultats de les PAU

Consulta les notes de la convocatòria de juny de les Proves d'Accés a la Universitat

Tots els estudiants que han realitzat les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) en la convocatòria de juny de 2021 podran consultar des del 18 de juny, a partir de les 14 hores, els resultats obtinguts.

Per a això, bastarà que accedisquen al portal habilitat per la Generalitat Valenciana, i introduïsquen el seu usuari i clau. A partir de l'endemà, els alumnes i les alumnes podran imprimir, des d'aquest mateix portal, la targeta amb els seus resultats.

Revisions

Poden sol·licitar-se des de les 8 hores del dilluns, 21 de juny, fins a les 14 hores del dimecres, 23 del mateix mes, a través del portal de l'alumne de les PAU. Els resultats definitius es donaran a conéixer en el portal a les 15 hores del dimecres, 30 de juny. Des d'aquest moment, l'estudiant podrà obtindre una nova targeta.

Preinscripció per a graus i dobles graus

Una vegada conegut el resultat de les PAU, l'estudiant pot calcular amb el simulador la seua qualificació final i comparar-la amb les notes d'admissió del curs passat, així com procedir a realitzar la preinscripció (a partir de les 12 hores del dilluns, 21 de juny) en qualsevol dels graus i dobles graus que ofereix el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV).

(21/06/2021)