814 estudiants s'examinen de les PAU al Campus de Gandia

Les Proves d'Accés a la Universitat de l'any 2021 es duen a terme els dies 8, 9 i 10 de juny en la convocatòria ordinària

814 estudiants s'examinen aquests dies, des de hui, dimarts i fins al dijous, 10 de juny, de les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV), i el 6, 7 i 8 de juliol en l'extraordinària, segons l'horari establit.

Per a l'ocasió, s'han disposat 2 tribunals (24 i 25). El tribunal número 24 acull  l'alumnat del Col·legi Gregori Maians i Ciscar (Gandia), Col·legi Els Pujols (el Real de Gandia), Col·legi Real Col·legi Escola Pia (Gandia), IES. Ausiàs March (Gandia), IES. María Enríquez (Gandia), IES. Montdúver (Xeraco), IES. Tirant lo Blanc (Gandia), IES. Vall de la Safor (Vilallonga) i l'IES. Veles e Vents (Grau de Gandia). El tribunal 25 engloba l'estudiantat del Col·legi Escolàpies (Gandia), Col·legi Els Tarongers (Gandia), Col·legi San José de la Muntanya (Oliva), IES. Gabriel Ciscar (Oliva), IES. Gregori Maians (Oliva), IES. Jaume II el Just (Tavernes de la Valldigna), IES. Joan Fuster (Bellreguard) i l'IES. La Valldigna (Tavernes de la Valldigna).

Tota la informació sobre els horaris, les seus, els resultats, etc. pot consultar-se ací.

Mesures sanitàries

Es mantenen els protocols marcats pels Ministeris de Sanitat, Educació i Universitats: distàncies de seguretat, ventilació a les aules, entrades escalonades, higiene de mans i l'ús de la màscara. A més, al Campus de Gandia es faran proves serològiques en el cas que algun estudiant comence a tindre símptomes compatibles amb la COVID-19.

Publicació de resultats

Els resultats de la convocatòria de juny es podran consultar a partir de les 14 hores del divendres, 18 de juny. Per a això, l'estudiant ha d'accedir al portal habilitat amb el seu usuari i clau.

(09/06/2021)