Biblioteca Campus Gandia - CRAI

Ampliació de l'horari d'estudi

Coincidint amb el període d'exàmens finals, la Biblioteca Campus Gandia - CRAI ha ampliat el seu horari d'estudi.

Des del dissabte, 5 de juny i fins al diumenge, 4 de juliol, comptarà amb un horari especial d'obertura. Entre setmana, de dilluns a divendres, romandrà oberta des de les 8.00 fins a les 24.00 hores i els caps de setmana i festius, de 8.30 a 24.00 hores.

L'accés estarà restringit als membres de la comunitat universitària de la Universitat Politècnica de València (UPV) i es mantenen les condicions actuals de seguretat i higiene.

No hi haurà servei d'informació, préstec i/o devolució a partir de les 21 hores entre setmana ni durant el cap de setmana.

Per a més informació sobre l'ampliació de l'horari d'estudi, consulta el següent enllaç.

(09/06/2021)