Preinscripciķ māsters 2021-2022

Dilluns que ve, 24 de maig, s'obri el termini de preinscripció per a cursar un màster universitari

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) obrirà dilluns que ve, 24 de maig, el termini de preinscripció per a cursar qualsevol dels seus quatre màsters universitaris inclosos en l’oferta per al curs acadèmic 2021-2022.

Aquests màsters, que abasten diferents branques del coneixement – Ciències, Ciències Socials i Jurídiques, i l'Enginyeria – són: Màster Universitari en Comunicació Transmèdia, Màster Universitari en Avaluació i Seguiment Ambiental d'Ecosistemes Marins i Costaners, Màster Universitari en Enginyeria Acústica i Màster Universitari en Postproducció Digital.

Els màsters universitaris tenen un cost de matrícula subvencionat i regulat per les autoritats estatals i autonòmiques. Així mateix, l'alumnat pot sol·licitar les beques i altres ajudes que atorguen l'estat, la Generalitat Valenciana i la mateixa UPV.

La preinscripció, a través de formulari electrònic

El termini de preinscripció ordinari romandrà obert del 24 de maig a l'11 de juny de 2021, i haurà de realitzar-se a través de formulari electrònic.

Per a més informació, consulta ací

I per a conèixer l'oferta de màsters universitaris del Campus de Gandia, punxa en aquest altre enllaç.

(18/05/2021)