Treballs de Fi de Māster basats en necessitats empresarials

Aquest dijous, 20 de maig, jornada per a acostar el talent universitari a les necessitats de les empreses

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha organitzat una jornada per a dinamitzar la relació del campus amb el seu entorn socioeconòmic a través de la realització de Treballs de Fi de Màster (TFM) basats en necessitats empresarials.

L’objectiu d'aquesta sessió, que se celebrarà en línia, és oferir un valor afegit per a les empreses i donar a conèixer el coneixement generat al campus, així com millorar l'ocupabilitat de l’alumnat davant de reptes reals.

La jornada, organitzada pel Campus de Gandia amb la Federació d’Associacions d’Empresaris de la Safor (FAES), està dirigida a totes aquelles empreses que tinguen un repte i no disposen del coneixement necessari per a dur-lo a terme.

Programa de la jornada

09.00 a 9.15 Presentació a càrrec de Juan Pablo Tur, president de FAES i Jesús Alba, director del Campus de Gandia.

9.15 a 9.30 Treballs de Fi de Màster basats en necessitats empresarials. Què és un TFM i els seus continguts mínims? Per què pot ser interessant per a una empresa?

09.30 a 10.30 Màsters UPV del Campus de Gandia. Descripció, duració, ocupabilitat, hores pràctiques curriculars i extracurriculars, bossa per a estudiants, data per a realització de pràctiques, dates realització, exemples, canal de comunicació per a rebre propostes de TFM basats en necessitats de les empreses i procés de definició i tancament d'un TFM basat en necessitats d'empreses.

09.30 a 9.40 Màster Universitari en Enginyeria Acústica. DAT Màster (Javier Redondo)

09.40 a 9.50 Màster Universitari en Postproducció Digital. DAT Màster (Ismael Lengua)

09.50 a 10.00 Màster Universitari en Avaluació i Seguiment Ambiental d'Ecosistemes Marins i Costaners. DAT Màster (Silvia Falcó)

10.00 a 10.10 Màster Comunicació Transmèdia. DAT Màster (Marga Cabrera)