Debat electoral

El dimecres 12 de maig, a les 19 hores

Els dos candidats a rector de la Universitat Politècnica de València (UPV), José Manuel Barat i Pepe Capilla, participaran el dimecres 12 de maig, a partir de les 19 hores, en un nou debat electoral amb motiu de la 2a volta dels comicis, que atorgarà a un d'ells, el 18 de maig, la direcció de la institució acadèmica durant els següents 4 anys.

El debat, moderat pel periodista Luis Zurano, estarà dividit en dos blocs d'aproximadament 45 minuts cadascun, amb un descans intermedi d'un quart d'hora, i podrà ser seguit, en directe, a través de la pàgina web d'UPV Radiotelevisió (enllaç disponible el dimecres 19, a partir de les 18 h), del canal de YouTube d'UPV Radiotelevisió i d'UPV Ràdio.

Primer bloc: preguntes entre els candidats

La primera part constarà d'una sèrie de preguntes que els candidats es realitzaran entre si amb el següent format: un d'ells realitzarà una pregunta a l'altre sobre algun aspecte del seu programa electoral; per a respondre, l'inquirit disposarà d'un temps màxim de 3 minuts (el no utilitzat no s'acumularà); després d'això, el preguntador disposarà d'un minut per a repreguntar i el seu rival, d'un altre minut per a contestar.

A la finalització d'aquest primer bloc, tots dos candidats deuran, en tot cas, haver realitzat el mateix nombre de preguntes.

Segon bloc: qüestions plantejades per la comunitat universitària

Després del descans, el segon bloc constarà de qüestions plantejades per diferents membres de la comunitat universitària. A elles, hauran de respondre tots dos candidats sense cap limitació temporal.

Qualsevol membre de la comunitat universitària interessat a realitzar alguna pregunta, ha de dirigir la mateixa al correu electrònic comunicacion@upv.es abans de les 16 hores del pròxim dimecres 12 de maig.

Una vegada rebudes les preguntes, els caps de campanya de les dues candidatures realitzaran una selecció a les 18 hores, i les qüestions triades seran plantejades directament pel moderador.

Les normes d'aquest debat han sigut acordades de manera consensuada per les dues candidatures.

(10/05/2021)