Vols ser tutor/a d'estudiants de nou ingrés?

Curs de formació per a l'alumnat i el professorat

Ja està oberta la inscripció per al curs de formació dirigit a l'alumnat i el professorat del Campus de Gandia que vulga participar com a tutor/a d'estudiants de nou ingrés el pròxim curs acadèmic 2021-2022.

Escriu un correu electrònic a tutoritzacio@epsg.upv.es i inscriu-te en el curs de Formació Alumnat Tutor o de Professorat Tutor, segons el cas. Pots fer-ho en qualsevol moment fins al 15 de setembre i realitzar la formació (en línia) al teu ritme fins al 30 de setembre.

Instruccions d'inscripció:
  1. Entra en la teua intranet
  2. Vés a l'apartat Portal de Formació Contínua i Permanent
  3. Punxa en l'Institut de Ciències de l'Educació
  4. Tria l'oferta titulada: Formació Alumnat Tutor 2021/22 o Formació Professorat Tutor 2021/22
  5. Inscriu-te en el taller: Formació Alumnat Tutor o Formació Professorat Tutor
Inscrivint-te en aquest curs que organitza l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) podràs ajudar a estudiants de nou ingrés, facilitar-los la integració i millorar les seues oportunitats acadèmiques i personals.

Per a més informació, contacta amb l'ICE al Campus de Gandia

(06/05/2021)