16/12/20
Resolució del V Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià

El concurs es va convocar amb motiu del V Workshop d’Economia Valenciana de 2020

D’acord amb el que disposa la base segona de la convocatòria de 25 de setembre de 2020, del rector de la Universitat Politècnica de València, es publica la resolució del Jurat del V Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià adreçat a estudiants matriculats en el curs 2020-2021 a la UPV, en qualsevol dels graus o màsters, que van assistir al V Workshop d’Economia Valenciana del passat 16 d’octubre en format virtual.

El concurs demanava la realització d’un informe, consistent en un resum o relat en valencià de les intervencions de tots participants (autoritats, moderadors, ponents i públic) en l’esmentat Workshop, d’acord amb les bases  del concurs.

D’acord amb la decisió del jurat del concurs, el premi de 600 euros es concedeix a la persona següent:

Sebastián Sánchez Riera

La resolució completa es pot consultar en aquest enllaç.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia