02/10/20
V Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià

El concurs s’adreça als estudiants de la UPV que assistisquen al Workshop d’Economia Valenciana del 16 d’octubre.

La UPV, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, convoca el V Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià fets per estudiants sobre el V Workshop d’Economia Valenciana, que tindrà lloc el proper 16 d’octubre en format virtual.

L’objecte del concurs d’informes tècnics és promoure l’ús del valencià en l’activitat acadèmica i disposar de relats en valencià d’esdeveniments d’interès científic, acadèmic i social.

Destinataris del concurs: estudiants matriculats en el curs 2020-2021 a la UPV, en qualsevol dels graus o màsters, que assistisquen al V Workshop d’Economia Valenciana.

Requisits per a participar en el concurs: cal fer la inscripció al V Workshop d’Economia Valencianai assistir en línia el dia 16 d’octubre de 2020.

Premis: el primer premi està dotat amb 600 euros i el segon amb 300 euros.

Presentació dels treballs: entre el 17 d’octubre i el 4 de novembre de 2020 a través del “Formulari per a participar en el Concurs d'informes tècnics en valencià – Workshop (el formulari només estarà obert durant aquest període)

Bases completesConvocatòria

Programa del V Workshop