25/03/20
Notícia
Suspesa la convocatōria de maig-juny de 2020 de les proves de valenciā de la CIEACOVA

El ple de la CIEACOVA pren l’acord de suspensió arran de l’alarma sanitària pel COVID-19.

Arran de l’alarma sanitària que travessem pel COVID-19, el Ple de la Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià (CIEACOVA) del 20 de març acorda la suspensió de les proves de la convocatòria de maig-juny de 2020 per a l’obtenció dels certificats oficials d’acreditació de coneixements de valencià de les universitats valencianes.

Aquest acord  afecta tant a la realització de les proves orals i escrites com també al període d’inscripció que s’havia previst en la convocatòria marc.

L’acord es pren arran de la resolució de la Comissió Permanent, tal com preveu l’apartat 2.2. d’aquesta convocatòria, que diu el següent: “La Comissió Permanent de la CIEACOVA pot, mitjançant resolució que es publicaria convenientment, modificar les dates, horaris, torns o llocs de realització de les proves quan alguna circumstància de caràcter excepcional així ho requerisca”.

El ple de la CIEACOVA es reunirà de nou per establir en quines condicions es realitzarà la pròxima convocatòria, la qual cosa es comunicarà en el web oficial de la Comissió.

Els tràmits i procediments es reprendran quan el Reial decret 463/2020, pel qual es declara l’estat d’alarma pel COVID-19, i les possibles pròrrogues, es deroguen. La CIEACOVA continuarà treballant en tots aquests assumptes per poder reprendre’ls amb la màxima normalitat.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia