11/05/20
Campionat Interunversitari En Línia d'Escacs COVID 19 #JOEMQUEDEACASA

Cinc jugadors d'escacs UPV entre els finalistes

El 7 de maig de 2020, entre les 17 i les 19 hores, es va disputar el Campionat interuniversitari en línia d'escacs COVID 19 #Joemquedeacasa, amb participació de cinc de les set universitats de la Comunitat Valenciana (UJI, UPV, UVEG, UCV i UA) amb 73 participants (6 UA, 15 UJI, 14 UPV, 10 UVEG i 28 UCV).

El campionat es va disputar en la web de lichess.org i en el següent enllaç (Resultats) es pot accedir al quadre d'honor, resultats de totes les partides, classificació final i fins i tot veure totes i cadascuna de les partides disputades per cadascun dels jugadors i jugadores.

La guanyadora del torneig ha sigut la Mestra Internacional Marta García Martín (UVEG) acompanyada en el podi per José Joaquín Hernández Torralba (UVEG) i Emilio Villaseñor Rubio (UPV) en segon i tercer lloc respectivament.

Els representants de la UPV, van realitzar una important participació quedant 5 dels seus representants entre els 8 primers.

Més de 400 partides disputades amb jugadors i jugadores de tots els nivells, gran ambient entre els participants.