Quin màster trie?

Acudeix a la Jornada de Màsters que organitza la Universitat Politècnica de València el dimecres 21 i resol els teus dubtes

[ 09/03/2018 ]

Hi ha molts motius per a estudiar un màster universitari. En general, suposen un avantatge per a accedir a un treball estable, ben remunerat i amb possibilitats de promoció. Perquè, com més específic és el currículum d'una persona titulada i més elements diferenciadors té respecte d'altres, més interessant resulta l'aspirant per al personal ocupador.

Amb la finalitat de donar a conèixer l'oferta de màsters i aclarir tots els dubtes, la Universitat Politècnica de València (UPV) ha organitzat una jornada informativa, que tindrà lloc el dimecres 21 de març, al Paranimf del campus de Vera. L'activitat començarà a les 11 h.

Diferències entre un màster universitari i un títol propi

A aquesta hora, tindrà lloc una presentació general a càrrec de Josep Antoni Claver, cap del Servei d'Alumnat de la UPV, que comentarà les qüestions comunes a tots els màsters de la UPV: les diferències entre un màster universitari i un títol propi; quins postgraus tenen acreditació internacional; què són les dobles titulacions internacionals... La xarrada es repetirà tres vegades més: a les 12 h, a les 13 h i a les 14 h.

En paral·lel, prop de 80 direccions acadèmiques dels màsters universitaris de la UPV estaran situades a les taules informatives col·locades a l'entrada del Paranimf per a atendre totes les consultes sobre cada màster en qüestió de forma directa, pròxima i personalitzada. Les taules estaran distribuïdes segons les branques del coneixement i identificades amb els noms dels màsters per a facilitar l'accés a la informació.

Quins requisits es demanen per a accedir al màster? Quina durada té? Quin preu i forma de pagament preveu la UPV? Es pot sol·licitar una beca? Quins documents es requereixen per a formalitzar la matrícula? És un màster dirigit només a la recerca? És mixt? O té més aviat un caràcter professional? Permet fer pràctiques en empreses? Ofereix intercanvis acadèmics? Quines eixides laborals té?

Podràs plantejar a cada responsable totes les preguntes que t'inquieten en un sol dia i un sol lloc. Ja siga per a aconseguir la teua primera ocupació, per a millorar el teu treball actual o per a obrir-te a nous camps... Si hi estàs interessat o interessada, no oblides inscriure't a través d'aquest formulari.

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
La UPV, reconeguda com a millor universitat d'Espanya per a estudiar tant Enginyeria Agroalimentària i Forestal com Art i Disseny