Pressupostos 2018

El Consell Social de la UPV aprova una dotació de 317,8 milions d'euros per a la institució acadèmica, un 1,4% més que en 2017

[ 29/12/2017 ]

El Consell Social de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha aprovat el pressupost de la institució acadèmica per a l'exercici 2018, que ascendirà a 317,8 milions d'euros, un 1,4% més que en 2017.

L'òrgan que presideix Mónica Bragado ha donat el seu vistiplau a uns comptes que garanteixen la posició pressupostària sanejada i ajustada de la UPV a les normes d'equilibri, estabilitat i sostenibilitat financera d'aquesta universitat.

Entre les partides aprovades es troba l'ampliació de 572.603 euros per al Pla Estratègic UPV 2015/2020. En ell, destaca la dotació de 129.560 euros que s'atorga, per primera, vegada al Consell Social per a liderar dos programes innovadors. Un per a crear una unitat de Mecenatge per a atraure l'entrada de capital privat en la UPV, i un altre, el Projecte STEAM, que persegueix promoure les carreres tècniques de Ciències, Tecnologia, Enginyeria, Art i Matemàtiques entre els joves, especialment en dones, així com posar en valor aquestes titulacions, que són les de major demanda en el mercat laboral.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla