X Akademia You Project

Experts en innovació prepararan a 30 alumnes UPV que envien CV i carta de motivació per al certamen nacional, dotat amb 3.000 € de premi

[ 14/09/2017 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV), en col·laboració amb la Fundació de la Innovació Bankinter, convoca la desena edició d'Akademia en la UPV, un curs d'innovació de la mà dels millors experts d'Espanya que precedeix a un certamen nacional, dotat amb 3.000 euros de premi per a l'equip guanyador, que els dos últims anys han anat a parar a grups multidisciplinaris formats en la UPV.

Creat per la Fundació de la Innovació Bankinter, Akademia You Project ofereix un programa de formació per a conèixer, de primera mà, tendències futures clau en innovació i generació de valor. A través d'un itinerari online i sessions presencials amb un claustre docent d'excepció, els alumnes d'Akademia You Project detecten les oportunitats produïdes per les tendències innovadores del moment.

A més, seguint una metodologia nova i en grups de treball multidisciplinaris (es creen combinant les diferents titulacions) els integrants de Akademia You Project recorren totes les fases de disseny i execució d'un projecte emprenedor, des de la idea fins al desenvolupament d'un prototip.

Un 94% dels més de 1.000 estudiants que han passat per Akademia ho recomanen

Des de la seua creació en 2008, més de mil estudiants han passat ja per Akademia You Project, un esdeveniment que compta amb l'aval del reconeixement d'un 94% d'ells, que destaquen el seu caràcter multidisciplinari i innovador quant a eines, conceptes i tècniques.

30 places per a alumnes UPV que es troben en els últims cursos de qualsevol titulació o postgrau

Akademia està dirigit a 30 alumnes que es troben en els últims cursos de qualsevol titulació o postgrau de la UPV i vulguen ser protagonistes del seu futur. Per a participar, és necessari enviar el currículum vitae i una carta de motivació a akademia@fundacioncpi.es amb l'11 d'octubre com a data límit.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC