Enginyeria Aeroespacial, la nota d'accés més alta

El 98,1% de les places oferides per la Universitat Politècnica de València per al curs 2017-2018, adjudicades

[ 17/07/2017 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha cobert el 98,1% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2017-2018. Aquesta xifra, la millor de l'últim lustre, suposa un avanç de més de punt percentual pel que fa a la demanda de l'any anterior.

Mateix podi per quart any consecutiu

A nivell individual, el Grau en Enginyeria Aeroespacial ha sigut, un any més, la titulació amb la nota d'accés més alta de la UPV, amb un 12,82 (en 2016-2017, va ser de 12,6), la qual cosa significa que els 120 alumnes admesos en l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny (ETSED-UPV) per a iniciar els citats estudis han aconseguit una nota d'accés igual o superior a aquest topall.

Li segueixen el Grau en Biotecnologia, que s'imparteix en l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronómica i del Mitjà Natural (ETSEAMN-UPV), amb una nota d'accés de 12,47, i el Grau en Enginyeria Biomèdica, que s'estudia en l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials (ETSEI-UPV), amb 12,42. Les tres titulacions repeteixen posicions per quart any consecutiu, amb notes lleugerament més altes que l'anterior.

En aquest grup de cap, destaca la presència en quart lloc del Doble Grau en Administració i Direcció d'Empreses + Enginyeria Informàtica, amb una nota d'accés d'11,18; en cinquè, del Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials (10,95); i, en sisè, del Grau en Disseny i Tecnologies Creatives (10,84).

Així mateix, el nou Grau en Tecnologies Interactives, que s'impartirà en el campus de Gandia, no solament cobreix places, sinó que a més compta amb una àmplia llista d'espera.

Enginyeria Informàtica i Belles Arts, els graus més populars

Considerant el nombre total de sol·licituds en primera preferència, Enginyeria Informàtica i Belles Arts es mantenen com els graus més populars, seguits de Biotecnologia, Administració i Direcció d'Empreses, Enginyeria Mecànica i Enginyeria en Tecnologies Industrials.

Màxim històric en sol·licituds de màsters

Finalment, també cal destacar els resultats de la UPV quant a demanda de màsters. No en va, si l'any anterior, amb 5.591 sol·licituds, la UPV establia la millor marca des de la seua creació, els 6.085 del curs 2017-2018 suposen un nou rècord històric.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla