Segon triomf consecutiu

La Facultat d'ADE, guanyadora del XXVII Trofeu UPV. L'ETSA i l'ETSED, segona i tercera després d'un torneig enormement competit

[ 12/05/2017 ]
Segon triomf consecutiu

La Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses (FADE) es va proclamar anit vencedora del XXVII Trofeu UPV després d'una intensa, disputada i molt emocionant jornada de 12 hores de competicions entre més de 2.000 participants de totes les escoles i campus de la UPV.

Finalment, amb 36 punts, tan sol un més que l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura (ETSA) - segona amb 35- i dues més que l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny (ETSED) -tercera amb 34-, la FADE va repetir el seu triomf de 2016.

La FADE i l'ETSED, campiones en quatre categories, i l'ETSEI, en tres

En la seua victòria, van ser claus els triomfs en tennis masculí i femení, tennis de taula femení i escacs masculins. Per la seua banda, l'ETSA es va imposar en bàsquet femení, mentre que l'ETSED va ser la millor en les categories de futbol sala masculí, escacs femenins, pádel femení i tennis de taula masculí.

Altres escoles amb campions van ser l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials (ETSEI), primera en bàsquet masculí, volei femení i volei platja femení; l'Escola Politècnica Superior de Gandia (EPSG), vencedora en volei masculí i futbol sala femení; l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canales i Ports (ETSECCP), guanyadora en pádel masculí i futbol 7 masculí; l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronómica i Medi Natural (ETSEAMN), que es va imposar en volei platja masculí; i l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica (ETSINF), que va guanyar en frontenis masculí.

A una victòria de quedar-se el trofeu en propietat

Amb la seua segona victòria consecutiva, la FADE es queda a tan sol una de quedar-se el trofeu en propietat, fet que únicament es produeix en acumular tres triomfs seguits o cinc alterns (en donar-se qualsevol de les dues circumstàncies, es lliura el trofeu i el comptador es posa novament a zero).

Des de la seua transformació al format actual de competicions en dia únic, esdevinguda en 1997, solament dues escoles han aconseguit el trofeu en propietat, l'ETSEI, en 1999 -després de guanyar tres edicions seguides-, i l'ETSED -en 2014, pels seus triomfs en 2004, 2009, 2010, 2012 i aqueix mateix any-.

L'ETSEI lidera el palmarès

Amb el format actual, el palmarès ho lidera l'ETSEI, amb 7 victòries (1997, 1998, 1999, 2000, 2005, 2008 i 2013), seguida de l'ETSED (2004, 2009, 2010, 2012 i 2014). Amb dues victòries apareixen l'ETSECCP (2007 I 2011) i la FADE (2016 i 2017) i, amb una, l'ETSEAMN (2001), l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Telecomunicacions (2002), l'EPSG (2003) i l'ETSINF (2006).

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local