X Premis Idees UPV

MESbook (categoria Avança) i Kibi Toys (categoria Crea), grans vencedors en la nit de l'emprenedoria

[ 14/12/2016 ]
X Premis Idees UPV

La Universitat Politècnica de València (UPV) va acollir anit la celebració de la desena edició dels Premis Idees UPV, que any rere any reconeixen els millors projectes emprenedors a què dóna suport l'Institut Idees de la UPV.

Durant l'acte, es van repartir 29 premis, amb una dotació econòmica total de 30.000 euros, a més dels reconeixements a la trajectòria empresarial d'S2 Grup, a Andrés Torrubia com a Ambaixador Emprèn Idees UPV, i el guardó honorífic a Marina de Empresas.

MESbook, 7experience i WildFrame Media, premiats en la categoria Avança

En la categoria Avança, que reconeix empreses constituïdes amb data anterior al 31 de desembre del 2014, el primer premi, dotat amb 5.000 euros, va correspondre a MESbook, un sistema de gestió en temps real de productivitat, qualitat i costos destinat a la indústria 4.0.

7experience, empresa matriu de nombroses línies de negocis, idees, projectes i innovacions, hi va quedar segona (3.000 euros), mentre que el grup transmèdia de desenvolupament de continguts audiovisuals WildFrame Media va ocupar el tercer lloc (1.500 euros).

Kibi Toys, Find Me Label i Enjoinn, guanyadors de la categoria Crea

Pel que fa a la categoria Crea, que premia projectes empresarials i empreses Idees recentment constituïdes (el 2015 i el 2016), el guardó a la Millor Empresa (3.500 euros) va recaure en Kibi Toys SL, empresa de jocs educatius sensorials per a xiquets que combina la realitat amb la virtualitat.

Find Me Label, que ofereix productes per a la identificació de documents enquadernats, en va ser segona (2.000 ?), mentre que el podi el va completar Enjoinn, empresa de base tecnològica que desenvolupa i comercialitza nous projectes i serveis en els àmbits de la salut, la vida activa i l'esport.

Concurs StartUPV 2k16

En la gala, junt amb els Premis Idees, es van lliurar també els del concurs StartUPV 2k16, dirigit a trajectòries emprenedores sorgides de la UPV. En la modalitat Tesi, el guanyador va ser Guillermo Lara (1.200 ?), i en la de TFM-PFC, Manuel Nieto (700 euros), mentre que en la de TFG-PFC, es van lliurar sis premis, de 600 euros cadascun, a Juan A. Badia, Javier Galiana, Alfio García Valero, Enric Martí, Ian Bastian Martínez i Óscar Morera.

En la categoria Projecte Empresarial, els vencedors van ser SkiConnect (Ignacio Díaz de Argandoña i Alberto Llobell), Real Game (Simón Teruel, Axel M. García i Javier Ibáñez), Nilgo (Enrique Reig, Paolo Binetii, Guillermo Sahuquillo, Jorge Garcelán i Wey Lesley), Botànica (Carlos Coquillat i Pablo Coquillat) i Diamond Spirit(s), de José María Navarro. Cadascun va rebre un premi de 1.200 euros.

Quant a la modalitat Idea Avançada, els guardons van correspondre a David Villalón, Jaime Alfonso Aznar i els equips integrats per Alejandro Valenzuela, José Sanchis, Pedro Martínez i Juan C. Sebastiá i Robert Vasquez; Álvaro Casado i Carlos Durán, i Alejandro Castel i Salvador Sanchiz.

Finalment, cal assenyalar que, en la categoria Idea Bàsica, es van lliurar també cinc premis, de 200 euros cadascun, a Laia Romero, Silvia Sabina, Víctor Girón, Alejandro Marco i Marc Martínez.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla