Jornada informativa sobre màsters UPV

Assisteix a la jornada informativa sobre els màsters universitaris de la UPV i resol tots els teus dubtes el dijous 19 de maig, de 10 a 14 h, a l'edifici Nexus

[ 11/05/2016 ]

Si tes interès a conèixer i estudiar un màster universitari a la Universitat Politècnica de València (UPV), no et perdes la jornada informativa que tindrà lloc el dijous 19 de maig, a l'edifici Nexus (6G) del campus de Vera.

La jornada comença a les 10 h amb una presentació general sobre els màsters universitaris de la UPV, a la sala d'actes. Aquesta presentació serà a càrrec de l'Àrea de Comunicació de la UPV i durarà mitja hora. A continuació, s'obrirà un torn de preguntes.

Més tard, de 10.45 a 14 h, al vestíbul del mateix edifici, responsables dels màsters es col·locaran en les taules informatives per a atendre les persones assistents i respondre de forma personalitzada a tots els dubtes concrets sobre els diferents màsters.

Distribució per branques del coneixement

Les taules estaran distribuïdes segons les branques del coneixement. I prop de les taules hi haurà cartells amb els noms dels màsters universitaris que s'imparteixen dins de cada branca.

Si vols assistir a aquesta jornada per a informar-te dels màsters de la UPV, emplena el senzill formulari d'inscripció que tens a peu de pàgina. Recorda que les places són limitades i s'assignen per ordre d'inscripció.

Preinscripció per als màsters

El termini de preinscripció per als màsters universitaris de la UPV és del 30 de maig al 17 de juny del 2016, i els resultats es publicaran el 22 de juliol. La matrícula serà els dies 26 i 27 de juliol. Si hi queden places vacants, s'obrirà un segon termini de preinscripció del 5 al 9 de setembre. La data aproximada de publicació dels resultats serà el dia 21 i la matrícula, els dies 22 i 23 de setembre.

Cost per crèdit

Els estudiants poden elegir quasi 80 màsters i dobles màsters universitaris de tots els àmbits del coneixement de la UPV. La durada dels màsters està entre 60 i 120 crèdits (un o dos anys). I el cost per crèdit objecte de matrícula oscil·la entre els 18 i els 47 euros; uns preus que estan subvencionats i regulats per les autoritats estatals i autonòmiques.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC