Termini de matrícula en graus i dobles graus

Les places de la UPV que s'han quedat vacants s'oferiran a les persones que estan en les llistes d'espera.

[ 01/08/2022 ]

Les places de la UPV que s'han quedat vacants s'oferiran a les persones que estan a les llistes d'espera.

Si et matricules en una titulació i, posteriorment, t'admeten en un altre grau que siga de més interès per a tu, et pots matricular en aquest últim i anul·lar així la matrícula anterior.

Aquest procediment és automàtic si els dos graus són de la UPV (l'aplicació d'automatrícula, quan et matricules del segon grau, et preguntarà si vols anul·lar la matrícula del primer). Però si els estudis són de diferents universitats, heu de preguntar al centre on us heu matriculat primer com heu de sol·licitar la baixa de la matrícula.

Què fer si estàs activat a la llista d'espera i vols renunciar-hi?

Tens la possibilitat de renunciar a la llista d'espera on t'has activat.

El període de renúncia en el cas que ja no t'interesse que et criden de determinats graus, es prolonga fins al proper 2 de setembre a les 15 hores.

Per donar-vos de baixa d'alguna llista, heu de fer-ho des de la consulta dels resultats de preinscripció, i prémer el botó ‘Gestionar llista d'espera'. Trobaràs el llistat amb els graus i els dobles graus en què estàs en llista d'espera. Has de prémer el botó de ‘-’ per donar-te de baixa. Aquests botons només estaran actius per a graus de la UPV.

Per conèixer la gestió de les llistes d'espera d'un grau d'una altra universitat, us haureu d'informar dels terminis i el procediment a través del web d'aquesta universitat.

Una crida final al setembre per a l'assignació de vacants

Per assignar les vacants als estudiants en llista despera, es duran a terme una crida final el 5 de setembre.

Si us heu apuntat a alguna llista d'espera d'un grau de la UPV, heu de consultar a partir de les 17 hores el web resultats de preinscripció. Allà podreu comprovar si hi ha hagut moviments a la llista d'espera d'un grau que us interessa.

En tot cas, als estudiants admesos en qualsevol de les crides, se'ls enviarà un SMS al telèfon mòbil per comunicar-los la data i hora en què han de fer la matrícula, així com el seu número PIN per identificar-se.

A partir del 5 de setembre, les escoles i les facultats tindran l'opció de cobrir les últimes vacants acudint a les llistes d'espera dels seus títols de grau.

Més informació

Al sobre virtual de matrícula es troben tant la informació general per a la teva matrícula completa (normatives, terminis, documentació i punts d'informació) com la Informació específica del teu centre d'estudis (horaris, Programa Integral d'Acompanyament a l'Estudiant, Jornades d'Acollida, Pla d'Acció Tutorial Universitari, etc.

A més, a 'Informació sobre serveis a l'estudiant' podràs conèixer la biblioteca, l'Àrea d'Esports, la Casa de l'Alumne, les pràctiques en empreses, la possibilitat de fer intercanvis acadèmics i molts altres serveis a disposició de l'estudiant de la UPV.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC