Clausura de curs

Segueix per reproducció en continu l'acte en el qual s'investeixen els nous doctors i doctores i Ivana Gasulla imparteix la lliçó de clausura

[ 22/07/2021 ]

El divendres 23, a les 12 h, tindrà lloc al Paranimf l'acte de clausura de curs de la Universitat Politècnica de València (la capacitat de la sala està limitada a causa de la pandèmia), que començarà amb la investidura dels nous doctors i doctores i el lliurament dels Premis Extraordinaris de Tesis Doctorals. Daniel Catalá, professor ajudant doctor del Departament d'Organització d'Empreses, parlarà en representació de tots els premiats.

A continuació, es lliuraran els segells internacionals de qualitat EUR-ACE i EURO-INF. En total, són vuit les acreditacions obtingudes per les titulacions de grau i màster de la UPV en les convocatòries d'avaluació d'ANECA 2019 i 2020. Els directors i directores dels títols, acompanyats pels responsables acadèmics, pujaran a l'estrada a arreplegar el segell.

La investigadora de l'iTEAM Ivana Gasulla prendrà llavors la paraula per a impartir la lliçó de clausura, que versarà sobre la fotònica, la revolució tecnològica que definirà el segle XXI. Li seguirà Pilar Ezpeleta, directora general d'Universitats, i tancarà l'acte, prop de les 13.30 h, el rector de la UPV, José E. Capilla.

Pots seguir l'acte de clausura per reproducció en continu.

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato
Premi de la Ribera Premi de la Ribera