Càtedra Stadler UPV

S'ha convocat el Premi al Millor Expedient Acadèmic per a titulades en els graus d'enginyeria de les branques Industrial i Aeronàutica

[ 01/07/2021 ]

La Càtedra Stadler UPV ha convocat el Premi al Millor Expedient Acadèmic per a titulades en els graus d’enginyeria de les branques Industrial i Aeronàutica de la Universitat Politècnica de València (UPV) en el curs acadèmic 2020-2021.

El guardó, creat a fi de promoure i visibilitzar les vocacions professionals femenines en aquest àmbit, té una dotació econòmica de 1.000 euros.

Qui hi pot concórrer?

Al premi poden optar les titulades en l'àmbit indicat que hagen cursat íntegrament els estudis de grau a la UPV i que els hagen finalitzat en el curs acadèmic 2020-2021, havent defensat i superat el treball final de grau en el citat curs, i que tinguen una mitjana superior a 8 punts.

Els graus de la UPV inclosos en les branques Industrial i Aeronàutica i, per tant, les titulades dels quals que complisquen els requisits anteriors poden presentar la candidatura al premi, són els següents: Enginyeria Aeroespacial (ETSED), Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes (ETSED i EPSA), Enginyeria Elèctrica (ETSED i EPSA), Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica (ETSED), Enginyeria Mecànica (ETSED i EPSA), Enginyeria de l'Energia (ETSEI), Enginyeria d'Organització Industrial (ETSEI), Enginyeria Química (ETSEI) i Enginyeria en Tecnologies Industrials (ETSEI).

Com i fins quan es pot presentar la sol·licitud?

Les interessades a optar al Premi han de presentar el model de sol·licitud (annex I) en qualsevol de les oficines del Registre de la UPV (València, Gandia o Alcoi), en la seu electrònica de la UPV, a través del Registre Electrònic Comú de l'administració de l'estat o per qualsevol dels mitjans establits en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 30 d'octubre del 2021. Una vegada emplenat el registre de sol·licitud, s’ha d'enviar una còpia del justificant generat a secretaria.direccion@etsid.upv.es.

Bases completes i annex I

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC