PAU 2021

Consulta ací tota la informació sobre el calendari, les seus, els accessos, els horaris, les etiquetes identificatives, els resultats, les revisions, etc.

[ 04/06/2021 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) torna a acollir als campus de Vera i Gandia, a més d'Alzira i Xàtiva, les proves d'accés a la universitat (PAU), que aquest 2021 tindran lloc els dies 8, 9 i 10 de juny en la convocatòria ordinària, i el 6, 7 i 8 de juliol en l'extraordinària, segons l'horari establit.

L'alumnat que es presenta a les proves ha d'acudir a la seua seu en l'horari que se li indica en les instruccions específiques d'accés al seu tribunal.

El tribunal lliurarà a cada estudiant les etiquetes identificatives i el seu horari personalitzat.

Etiquetes identificatives. Cada estudiant és responsable de custodiar-les. Ha de comprovar que les dades són correctes i utilitzar les etiquetes en cadascun dels exercicis. En aquestes figuren, a més, el nom d’usuària o usuari i la clau, que permeten accedir al portal per a consultar les notes, així com realitzar totes les gestions relatives a les PAU i la preinscripció.

Horaris personalitzats. L'estudiant ha de comprovar que no hi ha errors. En cas de detectar alguna dada incorrecta, ha de comunicar-lo durant el matí del primer dia, tant a la persona representant del seu centre com al tribunal.

Resultats. Els resultats de la convocatòria de juny es podran consultar en el portal a partir de les 14 h del divendres 18 de juny, i els de juliol, a partir de les 17 h del dimecres 14 de juliol. Amb aquesta finalitat, l'estudiant ha d'accedir al portal amb el nom d’usuari o usuària i la clau. En el mateix portal figuren les instruccions per a aconseguir noves claus si fora necessari.

A partir de l'endemà (en tots dos casos), l'estudiant pot imprimir des d'allí la targeta amb els seus resultats. La validesa de la targeta queda revocada automàticament en el cas que l'estudiant demane una segona correcció d'algun exercici.

Segones correccions (convocatòria de juny). Poden sol·licitar-se des de les 8 h del dilluns 21 de juny fins a les 14 h del dimecres 23 de juny, a través del portal d'alumnat de les PAU.

Els resultats es podran consultar en el portal a partir de les 15 h del 30 de juny.

Preinscripció per a graus i dobles graus. Per a l'alumnat que es presenta a les PAU del curs 2020-2021; estudiants amb l'accés per a majors de 25, 40 o 45 anys; alumnat exempt de les PAU del 2017, i estudiants de cicles formatius, persones titulades i persones estrangeres que no accedisquen a la universitat per la via prevista en els articles 9.1.b, 9.2.b i 9.2.c del Reial decret 412/2014: des del dilluns 21 de juny fins a les 14 h del divendres 9 de juliol del 2021.

Para el alumnado que se presenta a las PAU del curso 2020-2021; estudiantes con el acceso para mayores de 25, 40 o 45 años; alumnado exentos de las PAU de 2017; y titulados, estudiantes de ciclos formativos y extranjeros que no accedan a la universidad por la vía prevista en los artículos 9.1.b, 9.2.b y 9.2.c del Real Decreto 412/2014: del lunes 21 de junio hasta las 14 h del viernes 9 de julio de 2021

Per a l'alumnat estranger que accedisca a la universitat per la via prevista en els articles 9.1.b, 9.2.b i 9.2.c del Reial decret 412/2014, el termini és el mateix.

Més informació:

Horari de les proves

Seus i centres assignats (juny)

Seus i centres assignats (juliol)

Guia de les PAU

Simulador de notes d'admissió

Notes de tall 2020 (accés al curs 2020-2021) dels graus de la Comunitat Valenciana

Ponderacions

Portal de l'alumnat (PAU)

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla