Eleccions el 4 de maig

Per primera vegada en els 52 anys d'història de la UPV, les eleccions a rector seran per votació electrònica, des de les 9 fins a les 20 hores. Estan cridades a les urnes 31.449 persones

[ 19/04/2021 ]

El dimarts 4 de maig de 2021 se celebren eleccions a rector a la Universitat Politècnica de València. Per primera vegada en els 52 anys d'història de la universitat aquests comicis seran per votació electrònica. Un total de 31.449 persones estan cridades aquell dia a les urnes.

El col·lectiu més nombrós és el que agrupa l'alumnat de titulacions oficials de la UPV. Són 26.639 persones, que representen el 21% del vot ponderat. Li segueix en nombre el sector del personal d'administració i serveis: 1.910 treballadors que sumen el 10%. Un total de 1.468 professors funcionaris doctors tindrà a la seua mà el 54% del vot ponderat i, finalment, el sector de l'altre personal docent i investigador (1.432 persones) completarà amb un 15% la totalitat del recompte.

Sense desplaçament ni cues: vota a colp de clic

Per a emetre el vot tens des de les 9 fins a les 20 hores. És necessari accedir a la intranet, apartat “Eleccions, Accés a la plataforma de votació”. En la pantalla d’inici de sesió hauràs d'introduir de nou el teu número de DNI (sense lletra), de NIE o passaport, així com la contrasenya, tal com fas habitualment. Amb això, accediràs a la pantalla de votació, on podràs triar entre les tres candidatures presentades i el vot en blanc. El sistema de votació electrònica no permet la possibilitat del vot nul.

Abans d'abandonar l'aplicació, el sistema mostra l'opció triada i sol·licita que confirmes o canvies el vot. Finalment, emet un rebut en què apareix un codi alfanumèric. Hauràs d'anotar o imprimir aquell codi, que et permetrà a posteriori comprovar que el teu vot ha sigut comptabilitzat en l'escrutini. I és que, en el moment de la publicació dels resultats, al web de la Secretaria General es farà públic una llista amb la relació completa dels rebuts de vots emesos, com a manera de validar que, efectivament, cada vot ha sigut tingut en compte.

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato
Premi de la Ribera Premi de la Ribera