Nous graus i dobles graus

S'oferiran 5.035 places en preinscripció, la qual cosa suposa un augment de 385 places respecte al curs anterior (un 8,3% més)

[ 22/02/2021 ]

La UPV reforçarà l’oferta de graus i dobles graus per al curs 2021-2022, segons ha aprovat el Consell de Govern. Així, en la preinscripció s'oferiran 5.035 places, la qual cosa suposa un augment de 385 places respecte al curs anterior (un 8,3% més).

Aquest augment es deu a la implantació prevista (condicionada a l'aprovació definitiva per part de la Conselleria d'Educació) de tres nous graus i tres dobles graus.

Es tracta del Grau en Disseny Arquitectònic d'Interiors, amb 125 places; el Grau en Informàtica Industrial i Robòtica, amb 75 places al campus de Vera i 50 al d'Alcoi; el Grau en Enginyeria Física, amb 75 places.

I els dobles graus en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació + Matemàtiques, i en Enginyeria Civil + Matemàtiques (tots dos amb 15 places), i el Doble Grau en Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural + Ciència i Tecnologia dels Aliments, amb 20.

Eduardo Vendrell, vicerector d'Estudis, Qualitat i Acreditació de la UPV, ha destacat els criteris d'equilibri i racionalitat que regeixen l'oferta de places de la UPV: “S'ofereixen segons la demanda prevista i les necessitats de la societat, amb base en informes tècnics de viabilitat”.

Segons el vicerector, el Consell de Govern aprova l'oferta de places en previsió d'aconseguir totes les autoritzacions per part de la Generalitat Valenciana: “El Grau en Disseny Arquitectònic d'Interiors ja té informe favorable del Consell d'Universitats; en la resta de nous graus, s'espera la verificació de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i l'Acreditació (ANECA)”.

El vicerector puntualitza que el Doble Grau en Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural + Ciència i Tecnologia dels Aliments no està pendent de cap tràmit, ja que integra dos graus prèviament verificats.

Màsters universitaris

En el curs 2021-2022, la UPV oferirà, a més, 3.287 places de màster, la qual cosa suposa un augment de 146 places per als màsters universitaris. Es preveu impartir, amb la verificació prèvia per part de l’ANECA, el nou Màster Universitari en Mecànica de Fluids Computacional; també els màsters universitaris Erasmus Mundus: en Ones, Acústica, Vibracions, Enginyeria i So; en Enginyeria Tèxtil i en Millora Genètica Vegetal. Aquesta oferta s'uneix al MU Erasmus Mundus en Sanitat Vegetal en Agricultura Sostenible que s'està impartint.

Els Erasmus Mundus són prestigiosos postgraus internacionals del programa Erasmus+ de la Unió Europea, que concedeixen importants beques als millors estudiants que presenten les candidatures.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla