Eleccions 2020

Tres repeteixen en el càrrec i han sigut candidats únics. També s'han celebrat eleccions a Junta de Centre i direcció de Departaments i Instituts Universitaris d'Investigació

[ 20/11/2020 ]

Segons els resultats provisionals de les eleccions a direcció de centre, els guanyadors són:

Escola Politècnica Superior d'Alcoi

A l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi el guanyador és Pau Bernabeu (vídeo), doctor enginyer de telecomunicacions per la UPV. Pau Bernabeu Soler (Alcoi, 51 anys) és professor del Departament de Comunicacions de la UPV des del 1993. En l'àmbit de la investigació ha treballat en el desenvolupament de sistemes de control d'incendis en grans àrees, analitzant el comportament de focs captats per sensors infrarojos. És el novè director des de la creació de l'EPSA.

Escola Politècnica Superior de Gandia

A l'Escola Politècnica Superior de Gandia repeteix en el càrrec el candidat únic Jesús Alba (vídeo), el sisè director des de la creació de l'Escola. Jesús Alba Fernández (Vila Joiosa, 49 anys) és enginyer de telecomunicacions des del 1995. El 2000 es va doctorar en el programa de Física Aplicada i es va especialitzar en Acústica. És catedràtic des del 2012. Des de l'any 2016 dirigeix l'EPS de Gandia. La seua línia d'investigació se centra en l'aïllament, la contaminació acústica i l'acústica en l'edificació.

Escola Tècnica Superior d'Arquitectura

A l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura s'ha reelegit Ivan Cabrera (vídeo), que és el catorzè director d'aquest centre. Iván Cabrera i Fausto (Borriana, 46 anys) és arquitecte per la UPV des del 1998 i doctor des del 2017. És professor titular del Departament de Mecànica dels Mitjans Continus i Teoria d'Estructures de la UPV des del 1999. El 2010 va ser professor visitant a l'Illinois Institute of Technology de Chicago. Dirigeix l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura des de l'any 2016.

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria d'Edificació

A l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria d'Edificació ha guanyat Fernando Cos-Gayón (vídeo), que ha aconseguit majoria absoluta superant els altres tres aspirants al càrrec. Fernando José Cos-Gayón López (Sagunt, 55 anys) és arquitecte tècnic, arquitecte i doctor per la UPV en Arquitectura, Edificació, Urbanística i Paisatge. Imparteix docència en grau i màster, així com en formació postgrau. Entre altres responsabilitats, ha sigut sotsdirector de Qualitat i Innovació Educativa de l'ETSEE. En els últims anys, ha treballat en l'anàlisi del mercat de l'habitatge i la translació a la construcció i dirigeix la Càtedra Observatori de l'Habitatge de la UPV.

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports

A l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports ha resultat reelegit el candidat únic Eugenio Pellicer (vídeo). És el novè director en els 50 anys d'història de l'Escola. Eugenio Pellicer Armiñana (València, 55 anys) és enginyer de camins per la UPV, MSc en Enginyeria Civil per la Stanford University i catedràtic en Projectes d'Enginyeria. És investigador principal en diversos projectes d'investigació, innovació i formació, tant a nivell estatal com ara internacional.

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació

Finalment, a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació ha guanyat el candidat únic Héctor Esteban (vídeo). És el setè director de l'Escola. Héctor Esteban González (Pego, 48 anys) és enginyer en telecomunicacions, doctor per la UPV des de l'any 2002 i catedràtic des del 2017. La seua activitat investigadora actual se centra en el desenvolupament de components passius de comunicacions per a satèl·lits de petites dimensions.

Direcció de Departaments

A més també s'han celebrat eleccions a direcció de Departaments i han resultat elegits al Departament de Biotecnologia: María Belén Picó Sirvent; Ciència Animal: Silvia Martínez Llorens; Composició Arquitectònica: Javier Poyatos Sebastián; Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art: José Antonio Ontalva Ruipérez; Comunicacions: Ignacio Bosch Roig; Conservació i Restauració de Béns : José Antonio Madrid García; Construccions Arquitectòniques: José María Fran Bretones; Dibuix: Rubén Tortosa Cuesta; Economia i Ciències Socials: Marta García Molla; Ecosistemes Agroforestals: Josep Armengol Fortí; Escultura: Marina Pastor Aguilar; Expressió Gràfica Arquitectònica: Marina Sender Contell; Física Aplicada: María del Carmen Muñoz Roca; Informàtica de Sistemes i Computadors: Juan Luis Posada Yagüe; Enginyeria de Construcció i de Projectes Enginyeria Civil: José Luis Bonet Senach; Enginyeria de Sistemes i Automàtica: Julián José Salt Llobregat; Enginyeria del Terreny: Isidro Cantarino Martí; Enginyeria i Infraestructura del Transport: José Aguilar Herrando; Enginyeria Elèctrica: Elías José Hurtado Pérez; Enginyeria Electrònica: Antonio Guill Ibáñez; Enginyeria Gràfica: Ignacio Tortajada Montañana; Enginyeria Hidràulica i Medi Ambient: Petra Amparo López Jiménez; Enginyeria Mecànica i de Materials :Eugenio Giner Maravilla; Enginyeria Química i Nuclear: María Isabel Iborra Clar; Enginyeria Rural i Agroalimentària: Borja Velázquez Martí; Enginyeria Tèxtil i Paperera: Pablo Díaz García; Matemàtica Aplicada: José Alberto Conejero Casares; Organització d'Empreses: Gabriela Ribes Giner; Producció Vegetal: Salvador Vicente López Galarza; Projectes Arquitectònics: José Manuel Barrera Puigdollers; Projectes d'Enginyeria: Salvador Fernando Capuz Rizo; Sistemes Informàtics i Computació: Andrés Martín Terresa Barrena; Tecnologia d'Aliments: José Javier Benedito Fort i Urbanisme: Javier Pérez Igualada.

Esta jornada electoral s'ha completat amb eleccions a Juntes de Centre i a direcció d'Instituts Universitaris d'Investigació a l'enllaç pots consultar els resultats provisionals.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC