No perdes aquest vol

Austràlia, el Canadà, els EUA, Amèrica Llatina, el Japó... si vols fer un intercanvi, hi ha centenars de destinacions esperant-te

[ 28/10/2020 ]

Vols passar un semestre o un curs sencer en una universitat estrangera? Et crida l'atenció el Royal Melbourne Institute of Technology, la Universitat de Pennsylvania o la Universitat de Ciència i Tecnologia de Hong Kong? Si és així, no t'encantes. Recorda que les estades se sol·liciten en el curs anterior, entre 6 i 10 mesos abans de la partida.

Per a ajudar-te en tot el procés, l'Oficina de Programes Internacionals d'Intercanvi (OPII) de la UPV ha organitzat la Setmana Internacional 2020, on podràs conèixer totes les opcions per a eixir fora a completar la formació. Descobriràs les destinacions, les quanties, els requisits que necessitaràs i la manera de sol·licitar-ho.

Assisteix a les xarrades informatives que ofereixen les escoles i facultats de la UPV (algunes són presencials i d’altres es retransmeten per Teams o Zoom) i segueix les presentacions en format vídeo sobre els programes PROMOE, les pràctiques Erasmus o sobre l'acreditació d'idiomes que ha elaborat l'OPII. Et resultaran molt útils.

Pràctiques d'empresa a l'estranger

És possible que estigues pensant a millorar les teues competències professionals amb unes pràctiques fora d'Espanya. Sabies que no hi ha un termini tancat en el programa de pràctiques Erasmus, sinó que sempre hi ha una convocatòria oberta? I que pots beneficiar-te’n, encara que ja hages acabat la titulació? Això sí, per començar, necessites una carta d'acceptació de l'empresa on realitzaràs l'estada. Assabenta't de tot en el vídeo sobre el programa Erasmus Pràctiques.

TOEFL, CertAcles, DELF, Cambridge o British Council…, quin títol em convé més?

No oblides obtenir les acreditacions oficials d'idiomes que, a vegades, són requisit necessari per a poder dur a terme una mobilitat. Saps per a quin país en concret serveix el TOEFL? I el CertAcles, DELF, els títols de Cambridge o del British Council? Consulta el vídeo de l'OPII i coneix les diferències de cadascun.

Mobilitat per a docents

A més, també s'han preparat diverses presentacions especialment dirigides al PDI de la UPV. En aquestes, es detallen els programes de mobilitat per a docents: Erasmus KA 103 (estades curtes) i KA 107 (per a països associats), i APICID (per a països no europeus i no coberts amb els Erasmus). El dijous 29 d'octubre, a les 12.30 h, s'ha previst una reunió per Zoom per a aclarir tots els dubtes del PDI.

Notícies destacades

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local