Jornades d'Acolliment

Arribes aquest curs a la UPV? Coneix tota la informació bàsica. La FADE les celebra del 7 a l'11 de setembre. La resta d'escoles i facultats, del 14 al 29

[ 22/09/2020 ]

Arribes enguany com a estudiant de nou ingrés a la Universitat Politècnica de València (UPV)? Si la resposta és afirmativa, és molt probable que estigues impacient per saber quin és el funcionament de la UPV, de quins serveis disposes com a estudiant en ella, com serà el teu dia a dia, on acudir quan necessites qualsevol tipus d'ajuda...

Per a respondre a aquestes i totes i cadascuna de les preguntes que puguen sorgir, la UPV organitza, a través del Programa Integra, les seues Jornades d'Acolliment. Per a dur-les a terme, la teua escola o facultat celebrarà, durant els dies assenyalats a continuació, un esdeveniment en el qual professors, estudiants de cursos superiors i membres de l'equip directiu de la teua escola t'ajudaran a conèixer tant l'interior com l'entorn de la UPV, a més de la informació bàsica institucional i referent al funcionament dels múltiples serveis oferits per la institució.

Del 7 a l'11 de setembre, per a estudiants de GAP i ADE

La primera facultat a realitzar aquest curs les Jornades d'Acolliment serà la d'Administració i Direcció d'Empreses (FADE), que les durà a terme, de manera presencial, entre els dies 7 i 11 de setembre.

Per a evitar aglomeracions en el context actual de pandèmia, la facultat ha dividit a l'alumnat en 5 blocs, que acudiran en dies diferents. Així, els grups 1 i 2 del Grau en Gestió i Administració Pública (GAP), estan citats el dilluns 7 de setembre; els grups 3 i 4 de GAP, el dimarts 8; els grups de vesprada del Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE), el dimecres 9; els grups d'alt rendiment acadèmic (LLAURA) d'ADE, el dijous 10; i finalment, els de matins d'ADE, el divendres 11. Totes les sessions de la FADE donaran començament a les 10 hores.

La resta d'escoles, del 14 al 29 de setembre

El calendari de les Jornades d'Acolliment en les altres escoles i facultats de la UPV és el següent:

- Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny (ETSID): 21 a 25 de setembre

- Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canales i Ports (ETSICCP): 28 i 29 de setembre

- Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Geodèsica, Cartogràfica i Topogràfica (ETSIGCT): 28 i 29 de setembre

- Escola Tècnica Superior d'Enginyeria d'Edificació (ETSIE): 25 de setembre

- Escola Tècnica Superior d'Arquitectura (ETSA): 24 i 25 de setembre

- Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA): 28 de setembre

- Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació (ETSIT): 28 de setembre

- Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural (ETSIAMN): 24 i 25 de setembre

- Facultat de Belles Arts (BBAA): 23, 24 i 25 de setembre

- Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial (ETSII): 23, 24 i 25 de setembre

- Escola Politècnica Superior de Gandia (EPSG): 28 de setembre.

- Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica: 14, 21 i 28 de setembre (Enginyeria Informàtica), i 24 de setembre (Ciència de Dades)

Els horaris exactes, les ubicacions definitives i les característiques concretes de les Jornades d'Acolliment de totes aquestes escoles i facultats es concretaran en els pròxims dies.

Un professor i un alumne avançat de la teua titulació, a la teua disposició

Una vegada finalitzades les Jornades, a més, tindràs a la teua disposició el contacte d'un/a profesor/a i un/a alumne/a avançat/ada de la teua titulació, membre del Pla d'Acció Tutorial Universitari (PATU), que et podrà guiar o resoldre qualsevol dubte que tingues.

En tot cas, per a evitar confusions, rebràs pròximament una carta personalitzada amb tota la informació referent a les Jornades. Allí estarà el dia, l'hora i el lloc al qual has d'acudir a la teua escola/faculteu.

La teua vida universitària comença ja. Gaudeix-la des del primer dia!

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC