Necessites ser atès?

Resol tots els teus dubtes online a través de PoliConsulta o, presencialment, amb Policita

[ 31/07/2020 ]

Si tens qualsevol dubte o vols realitzar alguna consulta relacionada amb la Universitat Politècnica de València (UPV), pots fer-la a través de PoliConsulta.

Es tracta de l'eina que la UPV posa a la teua disposició en les webs dels seus serveis i totes les seues escoles i facultats perquè pugues fer arribar la teua comunicació de manera ràpida i senzilla, en tot moment, i des de qualsevol lloc.

Al seu torn, si necessites ser atès en persona, pots sol·licitar cita prèvia mitjançant PoliCita, accessible també des de les pàgines de les escoles, facultats i serveis que la requereixen.

A més, si vols transmetre un suggeriment, una queixa o una felicitació, no dubtes a fer-la arribar utilitzant PoliSQF.

En tots els casos, les teues comunicacions seran assignades a la persona responsable o a aquella que puga donar-te la resposta més adequada.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla