XI Setmana Internacional

Informa't sobre els programes d'intercanvi i gaudeix, el dimarts 22, del Dia de Polònia a la UPV

[ 17/10/2019 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) organitza, del 21 al 25 d'octubre, l'onzena edició de la seua Setmana Internacional, esdeveniment destinat a promoure els programes d'intercanvi i, per tant, la mobilitat acadèmica i de personal, a més de la internacionalització dels currículums i la interculturalitat.

El programa comença amb la celebració, el dimarts 22, del Dia de Polònia, seguint la línia iniciada en 2015-16 (llavors va ser França) de triar un país d'especial interès per a la comunitat universitària i afavorir tant un major coneixement del mateix com els intercanvis amb aquest país.

UPV-Polònia, en l'últim lustre: 493 estudiants rebuts i 664 enviats

En aquest cas, cal assenyalar que, després d'Itàlia, Polònia va ser la segona destinació preferida pels estudiants d'intercanvi de la UPV (141), i el quart país del qual més alumnes va rebre la institució actualment dirigida per Francisco Mora (108). No en va, fruit dels seus 47 acords de mobilitat actius amb prestigioses institucions d'educació superior poloneses, la UPV ha rebut, durant l'últim lustre, 493 alumnes polonesos, i ha enviat un total de 664.

La celebració del Dia de Polònia donarà començament el citat dimarts 22, a les 13 hores, a la Casa de l'Alumne (4K), i inclou una xarrada informativa sobre Polònia com a destinació Erasmus, una exposició fotogràfica i la degustació de menjar polonès i valencià, entre altres activitats.

Xarrades informatives sobre Promoe, Erasmus + Pràctiques i altres programes d'intercanvi

El dimecres 23, a la sala d'actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural (ETSEAMN-UPV), tindran lloc dues xarrades informatives de lliure accés. La primera, de 12.30 a 13 hores, sobre el programa Erasmus + Pràctiques.

Posteriorment, de 13 a 13.30, la segona versarà sobre Promoe, el programa propi de la UPV per a l'intercanvi d'estudiants UPV amb universitats dels Estats Units, la Xina, el Canadà, Amèrica Llatina, Corea, Austràlia o el Japó, entre altres.

L'endemà, el dijous 24, tindran lloc diverses xarrades informatives sobre els diferents programes d'intercanvi a les escoles i facultats de la UPV.

"Outside", del 31 d'octubre al 30 de novembre

A més, Espai en vitrina (vestíbul de la Facultat de Belles Arts UPV), acollirà, del 31 d'octubre fins al 30 de novembre, "Outside", l'exposició de treballs realitzats per estudiants de la Facultat durant la seua experiència d'intercanvi del curs passat.

Notícies destacades

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar
Carreteras más seguras Carreteras más seguras