Un món de fusió digital

Converses inspiracionales sobre talent, ràdio, coneixement, tecnologia i drets (dimecres 17 de juliol, entrada lliure)

[ 15/07/2019 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV), la Universitat Nacional d'Educació a Distància (UNED) i la Cadena SER organitzen, el dimecres 17 de juliol, amb la col·laboració del Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC) i el Berklee College of Music, el primer cicle d'"Un món de fusió digital. Converses inspiracionals. Diàlegs en xarxa. Reflexions", un esdeveniment que pretén abordar la nova realitat en la qual convergeixen la suma del talent, la ràdio, el coneixement, la tecnologia i els drets.

Dirigit per José Manuel Gómez Bravo, doctor en Dret per la Universitat d'Alcalá de Henares i director de Propietat Intel·lectual i Negocis de Drets de Prisa Radio; i Eduardo Vendrell Vidal, professor titular d'universitat i vicerector d'Estudis, Qualitat i Acreditació de la UPV, l'esdeveniment tindrà lloc en la sala d'actes de la Casa de la Ciència del CSIC (c/Bailía 1, Plaça de la Verge, València), a partir de les 9.30 hores, amb entrada lliure fins a completar l'aforament del recinte.

Professionals de primer nivell

L'esdeveniment, conduït pel periodista Juan Nieto Ivars, analitzarà temes com l'ètica i la filosofia en la revolució digital; les dades massives, la intel·ligència artificial i la innovació; la interactivitat en la ràdio digital; la nova convergència en un nou món de fusió digital; l'evolució digital en l'educació, les arts i el talent; i la propietat intel·lectual digital.

El periodista i escriptor Fernando Delgado, guanyador, entre altres, del Premi Planeta, posarà el fermall final a una jornada que comptarà amb la presència de professionals de primer nivell de cadascun dels àmbits.

Entre ells, pot destacar-se a Adela Cortina, catedràtica d'Ètica de la Universitat de València; José Sepúlveda Sanchis, director de l'Institut I2CV de la UPV; Juan Vicente Botti Navarro, director de l'Institut Valencià d'Investigació en Intel·ligència Artificial (VRAIN) de la UPV; Bernardo Guzmán, director regional de la Ràdio València Cadena SER; Enrique Martín Colomina, director regional d'Onda Cero CV; Sergio Peláez Marques, director regional de COPE CV; Empar Marcó Estellés, directora general d'À Punt Media; Narcís Cardona, director de l' iTEAM-UPV; Maribel Valero Montoya, coordinadora acadèmica d'UNED Alzira-València; o María Martínez Iturriaga, directora executiva del Campus Berklee València, al costat de moltes altres personalitats.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla