De l'evolució a la revolució

"Quines són les claus del 5G i com canviarà les nostres vides?" (dimecres 3 de juliol, auditori cub blau UPV, 9.30 h, entrada lliure)

[ 02/07/2019 ]

El futur, a curt termini, passa pel 5G. I per a explicar de quina manera modificarà la nostra forma de vida actual i quines són les claus per a entendre el que s'acosta tecnològicament i cultural, el cub blau de la Universitat Politècnica de València (UPV) celebra la Jornada València 5G "De l'evolució a la revolució" demà dimecres, 3 de juliol, a partir de les 9.30 hores.

L'esdeveniment, de lliure accés per a qualsevol persona interessada, l'organitza el diari Levante-EMV, amb el patrocini de Cellnex i Verne Telecom, i amb el suport, a més de la mateixa UPV, del Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació de la Comunitat Valenciana, l'Ajuntament de València i la Reial Acadèmia d'Enginyeria.

Ximo Puig farà l'obertura de l'acte

Després de l'obertura de l'acte, que anirà a càrrec del president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, tindran lloc les ponències de Francisco Polo, secretari d'estat per a la Societat de la Informació i l'Agenda Digital, i Miguel Ángel Lagunas, catedràtic de Teoria del Senyal i les Comunicacions de la Universitat Politècnica de Catalunya, a més de dues taules redones -"Conveni València 5G" i "Expansió Territorial CV 5G"- i les conclusions, a càrrec de Narcís Cardona, catedràtic de la UPV i director de l'Institut de Telecomunicacions i Aplicacions Multimèdia (iTEAM).

El tancament institucional de l'esdeveniment, a les 13 hores, anirà a càrrec de Carolina Pascual, consellera d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital.

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato
Premi de la Ribera Premi de la Ribera