Dia Mundial de la Ràdio

Per a celebrar-ho, UPV Ràdio estrena 'Polifacètica', el seu nou programa amb continguts exclusius de la Universitat (11 h, 102.5 FM)

[ 13/02/2019 ]

UPV Ràdio, l'emissora oficial de la Universitat Politècnica de València (UPV), commemora avui el Dia Mundial de la Ràdio amb l'estrena, a les 11 hores, de Polifacètica, el seu nou programa dirigit a la comunitat universitària.

Polifacètica inclou diverses seccions, com "Hui pregunte jo", on l'alumnat entrevista al professorat que ha marcat la seua formació universitària; "He vingut a parlar del meu llibre", que permet a autores i autors presentar les seues publicacions; "Naturalment", en la qual es parlarà de medi ambient; o "En forma", apartat dedicat als resultats esportius universitaris.

Repetició els dijous i podcast

De periodicitat setmanal i una hora de durada, Polifacètica s'emetrà cada dimecres, d'11 a 12 hores, en directe, a través de la 102.5 de l'FM, amb repetició els dijous a partir de les 18.30 hores. A més, també pot escoltar-se a la carta, a qualsevol hora (el primer programa, ja a la teua disposició).

Aquest nou espai d'UPV Ràdio naix amb la voluntat d'acostar la ràdio a tots els sectors de la comunitat universitària: alumnat, professorat i personal d'administració i serveis. Per a qualsevol suggeriment, proposta o entrevista que desitges dur a terme, no dubtes a contactar-nos a través de polifacetica-rtv@upv.es o enviant-nos un àudio de whatsapp al 673.935.836.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local