ARWU 2018

La UPV, única politècnica d'Espanya present en el top 500 del rànquing d'universitats més prestigiós del món

[ 15/08/2018 ]

L'Academic Rànquing of World Universities (ARWU) 2018, considerat internacionalment com l'indicador d'universitats més prestigiós del món per l'objectivitat de la seua metodologia, ha reafirmat avui a la Universitat Politècnica de València (UPV) com a millor politècnica d'Espanya i número 1 de totes les universitats valencianes.

Avalant el bon treball de la institució dirigida per Francisco Mora, el rànquing elaborat per la Jiao Tong University de Xangai manté l'elevat estatus internacional de la UPV, d'especial rellevància en els àmbits tant d'Enginyeria com de Ciències.

De fet, la UPV és l'única politècnica d'Espanya present en el top 500 d'un rànquing que classifica les millors universitats del món i que lideren, per aquest ordre, Harvard, Stanford i Cambridge.

14 anys seguits entre les 500 millors universitats del món

Cal assenyalar a més que l'ARWU, primera classificació mundial d'universitats publicada (la seua edició inicial va tenir lloc en 2003), situa per catorzè any consecutiu a la UPV entre les 500 universitats de major qualitat del món, on existeixen més de 20.000 centres d'educació superior.

La UPV, reconeguda internacionalment per tots els rànquings de primer nivell

A més d'ARWU 2018, també els altres dos principals rànquings d'universitats del món, QS i THE, avalen el nivell docent de la UPV. Així, el passat mes de juny, el QS World University Rànquings, elaborat per la consultora Quacquarelli Symonds, va situar la UPV en la millor posició de la seua història, 310a, avançant 63 llocs pel que fa a l'edició anterior del mateix indicador.

Una setmana més tard, la revista Times Higher Education (THE) classificava novament la UPV entre les 150 millors universitats del món menors de 50 anys.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla