- -
UPV
 
Inici UPV :: Comunitat UPV :: PAS, PDI i PI :: Eines i recursos

Identitat visual corporativa

La imatge corporativa de la Universitat Politècnica de València reflecteix la personalitat d'aquesta institució de manera clara. L'elecció de tipografies, colors, signes gràfics i possibilitats de composició no és casual. Ans al contrari, està pensada perquè d'un cop de vista es perceben els trets distintius d'aquesta. Per tant, ha de respectar-se.




Aquest document conté directrius quant a dimensions mínimes, espai reservat, fons... que s'apliquen tant a la marca de la institució com a la commemorativa.


L'ELEMENT GRÀFIC QUE ACOMPANYA LA MARCA 

S'afig un element gràfic, el graf UPV, que dona suport a la imatge de marca, millorant-ne la visibilitat i el reconeixement institucional, sense reemplaçar-la.



En la intranet, en Serveis, dins de l'Àrea de Comunicació,es pot accedir a la Guia de comunicació completa, a les plantilles corporatives i a les plantilles commemoratives.



A més, les persones interessades tenen disponible, tot seguit, el logotip de la Universitat Politècnica de València en diferents formats. Recomanem l'ús de la marca, sempre que siga possible, en composició horitzontal.



Marca UPV


 

Hi ha una composició vertical de la marca aplicable només en espais quadrats on no puga aplicar-se la composició horitzontal o quan, en relació amb altres marques d'altres institucions, millore la posició/visualització de la marca UPV.


Marca UPV vertical




Per a qualsevol dubte, podeu contactar amb imagen @ upv.es




UPV
UPV
UPV

EMAS upv