Melbits World

La start up Melbot, incubada en l'ecosistema emprenedor StartUPV, guanya el premi a Millor Joc de l'Any al Playstation Talents 2017

[ 11/01/2018 ]

Melbits World, la proposta de la startup Melbot, incubada en l'ecosistema emprenedor StartUPV de la Universitat Politècnica de València (UPV), ha rebut el guardó com a Millor Joc de l'Any en la gala dels premis Playstation Talents 2017.

Melbot s'ha imposat a un centenar de rivals que competien també pel guardó, que dóna accés al programa de desenvolupament Games Camp, a un premi en metàl·lic, a una campanya de màrqueting i a la publicació del joc en la plataforma de distribució PSN.

Agraïts al sistema emprenedor de la UPV

Iván Expósito, ex-alumne de la UPV, es va mostrar molt agraït a l'ecosistema emprenedor de la UPV: "Estar en StartUPV ens va ajudar molt a perfilar la proposta i, per descomptat, a haver pogut obtenir aquest resultat".

Expósito, així mateix, va reconèixer que l'equip està "molt content per haver guanyat amb un joc un poc diferent, per a un públic infantil i familiar amb valors amables i de bon humor. És genial que els grans aposten per propostes innovadores com la nostra, que són multiplataforma i que barregen experiències digitals amb altres basades en joguets".

L'objectiu, conciliar, amb valors, el joc i la vida digital

En la seua pàgina web oficial, Melbot defineix el seu objectiu com "entretenir més enllà dels formats, combinant sempre els aspectes tangibles i oberts dels joguets tradicionals i la naturalesa narrativa i immersiva dels videojocs".

"La nostra meta", prossegueixen, "és ajudar als pares a proporcionar entreteniment de qualitat als seus fills amb productes que tinguen valors i concilien jugar i la vida digital, donant-los l'oportunitat de participar" en tots dos aspectes.

Cuida els teus melbits

Quant al joc, els melbits són "criatures que viuen en el núvol perquè pugues trobar-los en cada dispositiu connectat". L'objectiu del joc és localitzar-los "en llocs sorprenents i allotjar-los en el teu smartphone per un temps. Quant millor els cuides, més temps romandran amb tu".

Notícies destacades

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries